NewsJak dodać nowe uprawy do LS 2013?

Jak dodać nowe uprawy do LS 2013?

Michał
0komentarzy

Symulator Farmy 2013, znany również po skrótem LS 2013, może być rozszerzany o nowe maszyny i uprawy. Jak dodać nowe uprawy? Oto poradnik.

 

 

Uprawy nowych gatunków zboża można dodać przez instalację nowych map. Gdzie odnaleźć nowe? Warto sprawdzić strony:

 

http://fs-uk.com/mods/list/category/5

 

http://www.modhoster.com/maps-gebaeude-4fach-maps/mods

 

http://ls-city.pl/landwirtschafts-simulator-2013/mapy-13

 

Po wybraniu interesującej nas mapy, należy odnaleźć folder na mody. Skieruj się do Moich Dokumentów, tam odnajdziesz folder My Games. Znajdź katalog z Symulatorem Farmy (Farming Simulator 2013) i otwórz katalog mods. 

 

Do folderu mods należy przekopiować mapę pobraną z Internetu po uprzednim wypakowaniu z archiwum rar/zip. Pamiętaj, by pliki z modem były bezpośrednio w katalog mods, a nie w oddzielnym folderze (np. mods/mapa/plikmapy).

 

Pliki uprawy można dodać również do istniejącej mapy. By to zrobić, należy pobrać z podanych powyżej stron same uprawy. Tekstury upraw należy przekopiować do folderu mapowego znajdującego się w pliku instalacyjnym gry (map->textures->foliage). 

 

Kolejnym krokiem jest przekopiowanie plików z uprawami (pliki DDS i i3D) do folderu map->particleSystems

 

Ostatnim etapem jest wprowadzenie nowych upraw do pliku ustawień. By to zrobić, należy otworzyć plik map.i3D znajdujący się w folderze map. Plik uruchom w edytorze tekstu (notatnik lub np. Notepad++). 

 

W folderze z mapą powinien znajdować się plik tekstowy z kodem, który należy wkleić. Będzie to kilka wierszy typu: <File field="10000" filename="textures/foliage/foliage_marchew.png" reativePath="true"/>

 

Plik wprowadzamy na sam koniec kategorii File field (przed znacznikiem </Files>. Podobnie postępujemy z kolejnymi kategoriami plików (Material itd.).

 

Po zakończeniu wprowadzania kodu, zapisujemy plik i możemy cieszyć się z nowych upraw w Symulatorze Farmy.

Dodaj komentarz:
Twoja ocena:
Liczba komentarzy: 0