NewsJak wyłączyć aktualizacje w Windows 7?

Jak wyłączyć aktualizacje w Windows 7?

Kamil
0komentarzy

Aktualizacje systemu operacyjnego są bardzo ważne, choć potrafią przeszkodzić w pracy lub codziennych komputerowych obowiązkach. Na szczęście możemy wyłączyć automatyczne aktualizacje i samodzielnie decydować co i kiedy będzie instalowane. Jak to zrobić?

Wyłączenie aktualizacji systemu Windows 7 nie jest trudne, jednak należy pamiętać, że całkowite pomijanie wszystkich aktualizacji może mieć wpływ na działanie systemu, poszczególnych podzespołów jak również na bezpieczeństwo naszych prywatnych danych, gdyż w poprawkach znajdują się między innymi łaty zabezpieczeń oraz rozwiązania problemów ze szczelnością i niezawodnością systemu. Jeśli jednak jesteśmy zdecydowani, możemy przejść do działania.

W pierwszej kolejności klikamy na menu Start, przechodzimy do Panelu sterowania, wyszukujemy pozycję o nazwie Windows Update i w kolejnym oknie po lewej stronie wybieramy opcję Zmień ustawienia.



Po chwili pojawią się ustawienia automatycznych aktualizacji. Należy kliknąć na rozwijane menu i wybrać odpowiednią opcję. Jeśli chcemy całkowicie wyłączyć aktualizacje (niezalecane) wybieramy opcję Nigdy nie sprawdzaj, czy są aktualizacje. Gdy wybierzemy i potwierdzimy tę opcję, system nie będzie sprawdzał czy są dostępne jakiekolwiek, również ważne aktualizacje. Jeśli jednak chcemy mieć kontrolę nad tym, co i kiedy jest instalowane, zalecamy wybór opcji Wyszukaj aktualizacje, ale pozwól mi wybrać, czy je pobrać i zainstalować.

Dodaj komentarz:
Twoja ocena:
Liczba komentarzy: 0