NewsJak wyłączyć pocztę głosową w Play?

Jak wyłączyć pocztę głosową w Play?

Lukasz
0komentarzy

Masz problem z wyłączeniem poczty głosowej w Play? W tym poradniku przedstawiamy rozwiązanie tego problemu.

 


Jak wyłączyć pocztę głosową w Play?

W zależności od rodzaju usługi, pocztę głosową możemy wyłączyć na kilka sposobów:

Poczta Głosowa Lite – wyłączamy wpisując kod na klawiaturze numerycznej: *111*144*2# i potwierdzamy przyciskiem połączenia.

Poczta Głosowa Standard – brak możliwości wyłączenia. Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. W tym celu należy zadzwonić do konsultanta pod numer 2601 (w przypadku telefonu z sieci Plus) lub pod numer 601 102 601 (z dowolnego telefonu). Wówczas należy podać konsultantowi niezbędne informacje o które poprosi i poczta głosowa zostanie aktywowana.

Poczta Głosowa na e-mail – wyłączamy wpisując kod na klawiaturze numerycznej: *111*9*2# i potwierdzamy przyciskiem połączenia.

Poczta Głosowa PRO – wyłączamy wpisując kod na klawiaturze numerycznej: *111*5*2# i potwierdzamy przyciskiem połączenia.

Jak wyłączyć pocztę głosową w Play na kartę?

Najprostszym rozwiązaniem jest zmiana ustawień w usłudze Play24 wystarczy zalogować się na konto pod adresem https://logowanie.play.pl/p4-idp2/LoginForm.do;jsessionid=841E13D722CABF1A978C3D7208B2D607.sso21 i przejść do ustawień poczty głosowej.

Dodaj komentarz:
Twoja ocena:
Liczba komentarzy: 0