NewsKody do Far Cry

Kody do Far Cry

Michał
0komentarzy

Kody do Far Cry mogą znacznie ułatwić rozgrywkę, albo doprowadzić do automatycznego wygrania misji. Nie możesz poradzić sobie z przeciwnikami? Rozwiązanie jest proste.

 

 

Wersja deweloperska

 

Odszukaj plik DevMode.lua, znajdujący się w katalogu Far Cry. Otwórz go w notatniku i dodaj treść:

 

function ToggleGod()

if (not god) then

god=1;

else

god=1-god;

end

if (god==1) then

System:LogToConsole("God-Mode ON");

else

System:LogToConsole("God-Mode OFF");

end

end

Input:BindCommandToKey("#ToggleGod()","backspace",1); 

 

Aby włączyć wersję deweloperską gry należy zmodyfikować skrót gry. Wybieramy skrót, klikamy prawym przyciskiem myszy i wywołujemy Właściwości. Teraz w oknie element docelowy dopisujemy "-DEVMODE"

 

 

Zapisujemy skrót i uruchamiamy grę. Far Cry uruchomi się w trybie deweloperskim, co pozwoli na szybkie stosowanie kodów. Wówczas kody można stosować tak jak trainer:

 

Backspace - włącza nieśmiertelność

 

F1 -  Zmiana widoku z TPP i FPP

 

F2 - przechodzisz do następnego punktu kontrolnego

 

F3 - zapisuje miejsce, w którym aktualnie jesteś, jako checkpoint. W razie śmierci - odrodzisz się w nim

 

F4 - przenikanie przez ściany

 

F9 - zapisz miejsce, w którym jesteś

 

F10 - wczytaj zapisane miejsce

 

= - zwiększa prędkość gry

 

- zmniejsza prędkość gry

 

F5 - przywraca normalną prędkość gry

 

Far Cry posiada również możliwość wpisywania kodów w konsoli, wywoływanej tyldą (`). 

 

god_mode_count=1 - nieśmiertelność

 

give_all_ammo=1  - pełen zapas amunicji

 

give_all_weapons=1 - dostęp do wszystkich broni

 

Przenoszenie się do map

 

Wpisując w konsoli zwrot map + jedno z poniższych słów, przeniesiesz się do misji rozgrywanym na tym terytorium:

 

archive

 

boat

 

bunker

 

carrier

 

catacombs

 

control

 

cooler

 

dam

 

factory

 

fort

 

pier

 

rebellion

 

regulator

 

research

 

river

 

steam

 

swamp

 

training

 

treehouse

 

volcano 

 

Możesz również włączyć niewidzialność, ale wymaga to ingerencji w pliki:

 

W katalogu gry znajdź folder Scripts i kieruj się do folderu Default. Tam znajdziesz plik Gamerules.lua, który musisz edytować. 

 

Znajdź linię: ai_to_player_damage = { 1, 1, 1, 0.5, 0.5, 0.5 }

 

i zamień wszystkie wartości na 0: ai_to_player_damage = { 0, 0, 0, 0, 0, 0 }

Dodaj komentarz:
Twoja ocena:
Liczba komentarzy: 0