INTERNETJak ustawić funkcję autorespondera w poczcie Gmail?

Jak ustawić funkcję autorespondera w poczcie Gmail?

Jeśli nie możemy przez pewien okres czasu odbierać i odpowiadać na maile, wujeżdzamy na urlop, nie mamy dostępu do Internetu lub zwyczajnie chcemy mieć kilka dni spokoju, możemy ustawić funkcję tzw. autorespondera. Podpowiadamy, jak taką predefiniowaną wiadomość ustawić w poczcie Gmail.

W pierwszej kolejności oczywiście logujemy się na pocztę Gmail w dowolnej przeglądarce internetowej. Następnie klikamy na symbol koła zębatego w prawym górnym rogu i z menu kontekstowego wybieramy "Ustawienia".

Jak ustawić funkcję autorespondera w poczcie Gmail? - zdjęcie

W kolejnym kroku w sekcji oznaczonej jako "Wiadomość o nieobecności" (w dolnej części zakładki "Ogólne") zaznaczamy opcję "Wiadomość o nieobecności włączona". Następnie wypełniamy formularz wpisując tytuł wiadomości automatycznej, jej treść oraz co najważniejsze, datę od kiedy do kiedy autoresponder będzie aktywny. Po wybraniu wszystkich opcji klikamy na "Zapisz zmiany".

Jak ustawić funkcję autorespondera w poczcie Gmail? - zdjęcie 2

Od teraz wszyscy nadawcy wiadomości otrzymają automatyczną odpowiedź o naszej nieobecności.

Autor

Kamil
2+2=

PARTNERZY SERWISU: