Jak w Wordzie numerować strony?
Zazwyczaj pracując z programem Microsoft Word nie zaprzątamy sobie głowy detalami, takimi jak tabele, formatowanie, odwołania czy też numery stron. Najważniejsza jest czysta treść. Czasami jednak, na przykład pisząc pracę semestralną, licencjacką lub magisterską, lub co najmniej referat przyda się umiejętność numerowania stron. Jak to zrobić?
Na szczęście jest to jedna z najprostszych operacji, które możemy wykonać w edytorze tekstowym firmy Microsoft. Na dobrą sprawę wystarczy kilka kliknięć myszą, aby ponumerować strony. Przejdźmy zatem do początku.
Po uruchomieniu programu Microsoft Word w nowszej edycji przechodzimy do zakładki Wstawianie, a następnie klikamy na opcję Numer strony. Po chwili rozwinie się niewielkie menu kontekstowe, z którego możemy wybrać lokalizację numeru strony (na górze, po lewej, prawej etc.) oraz wygląd numerowania.
Wystarczy kliknąć wybraną opcję, aby numery strony zostały wstawione automatycznie. Numery strony możemy wstawić przed rozpoczęciem pracy lub po jej zakończeniu.