Jak w Excelu pisać w jednej komórce?
Obsługa arkusza kalkulacyjnego Excel nie jest łatwa, zaś niektóre rozwiązania przygotowane przez Microsoft wymagają przyzwyczajenia. Niestety nie wszystko jest tak intuicyjne, jakby chciał początkujący użytkownik, ale mimo to na każdy problem można znaleźć rozwiązanie. Dziś sprawdzimy, jak w Excelu pisać w jednej komórce.
Czasami wprowadzając dane do komórek w Excelu chcemy, aby kolejna część tekstu wylądowała niżej, ale w tej samej komórce. Odruchowo naciskamy klawisz Enter, ale niestety kursor automatycznie przeskakuje do kolejnej komórki. Nie jest to wygodne, a wpisywanie tekstu w jednej linijce nie zawsze jest dobrym i estetycznym rozwiązaniem. Na szczęście jest dość prosty sposób, aby rozwiązać ten problem.
Najlepszym sposobem, aby pisać w kilku linijkach, ale w tej samej komórce, jest naciśnięcie kombinacji Shift + Enter. Wtedy jedna linijka przenosi się wyżej robiąc miejsce kolejnej. Należy jednak pamiętać, aby odpowiednio powiększyć komórkę.