Jak w Wordzie zrobić tabele?
Word to bardzo potężne narzędzie, które kryje w sobie ogromną ilość ciekawych funkcji i narzędzi przeznaczonych nie tylko do pisania czystych tekstów. W Wordzie możemy tworzyć między innymi tabele. Sprawdźmy więc, jak ją wstawić i jakie opcje mamy do dyspozycji.
Nową tabelę możemy wstawić na przykład przy pomocy szablonów tabel. Ten sposób pozwala sprawdzić, jak będzie wyglądała tabela – jest to bardzo szybka i wygodna metoda. W pierwszej kolejności, aby wstawić tabelę otwieramy dokument, stawiamy kursor w miejscu, w którym chcemy wstawić obiekt, a następnie na zakładce Wstawianie w grupie Tabele klikamy na przycisk Tabela i wybieramy polecenie Szybkie tabele.
Po wyborze tabeli możemy zamienić zamieszczone w niej przykładowe dane własnymi. Możemy również samodzielnie stworzyć tabelę wybierając liczbę kolumn i wierszy.