Kody do Far Cry
Kody do Far Cry mogą znacznie ułatwić rozgrywkę, albo doprowadzić do automatycznego wygrania misji. Nie możesz poradzić sobie z przeciwnikami? Rozwiązanie jest proste.
Wersja deweloperska
Odszukaj plik DevMode.lua, znajdujący się w katalogu Far Cry. Otwórz go w notatniku i dodaj treść:
function ToggleGod()
if (not god) then
god=1;
else
god=1-god;
end
if (god==1) then
System:LogToConsole("God-Mode ON");
else
System:LogToConsole("God-Mode OFF");
end
end
Input:BindCommandToKey("#ToggleGod()","backspace",1);
Aby włączyć wersję deweloperską gry należy zmodyfikować skrót gry. Wybieramy skrót, klikamy prawym przyciskiem myszy i wywołujemy Właściwości. Teraz w oknie element docelowy dopisujemy "-DEVMODE"
Zapisujemy skrót i uruchamiamy grę. Far Cry uruchomi się w trybie deweloperskim, co pozwoli na szybkie stosowanie kodów. Wówczas kody można stosować tak jak trainer:
Backspace - włącza nieśmiertelność
F1 - Zmiana widoku z TPP i FPP
F2 - przechodzisz do następnego punktu kontrolnego
F3 - zapisuje miejsce, w którym aktualnie jesteś, jako checkpoint. W razie śmierci - odrodzisz się w nim
F4 - przenikanie przez ściany
F9 - zapisz miejsce, w którym jesteś
F10 - wczytaj zapisane miejsce
= - zwiększa prędkość gry
- zmniejsza prędkość gry
F5 - przywraca normalną prędkość gry
Far Cry posiada również możliwość wpisywania kodów w konsoli, wywoływanej tyldą (`).
god_mode_count=1 - nieśmiertelność
give_all_ammo=1 - pełen zapas amunicji
give_all_weapons=1 - dostęp do wszystkich broni
Przenoszenie się do map
Wpisując w konsoli zwrot map + jedno z poniższych słów, przeniesiesz się do misji rozgrywanym na tym terytorium:
archive
boat
bunker
carrier
catacombs
control
cooler
dam
factory
fort
pier
rebellion
regulator
research
river
steam
swamp
training
treehouse
volcano
Możesz również włączyć niewidzialność, ale wymaga to ingerencji w pliki:
W katalogu gry znajdź folder Scripts i kieruj się do folderu Default. Tam znajdziesz plik Gamerules.lua, który musisz edytować.
Znajdź linię: ai_to_player_damage = { 1, 1, 1, 0.5, 0.5, 0.5 }
i zamień wszystkie wartości na 0: ai_to_player_damage = { 0, 0, 0, 0, 0, 0 }