Jak wyłączyć pocztę głosową w Play?
Masz problem z wyłączeniem poczty głosowej w Play? W tym poradniku przedstawiamy rozwiązanie tego problemu.
Jak wyłączyć pocztę głosową w Play?
W zależności od rodzaju usługi, pocztę głosową możemy wyłączyć na kilka sposobów:
Poczta Głosowa Lite – wyłączamy wpisując kod na klawiaturze numerycznej: *111*144*2# i potwierdzamy przyciskiem połączenia.
Poczta Głosowa Standard – brak możliwości wyłączenia. Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. W tym celu należy zadzwonić do konsultanta pod numer 2601 (w przypadku telefonu z sieci Plus) lub pod numer 601 102 601 (z dowolnego telefonu). Wówczas należy podać konsultantowi niezbędne informacje o które poprosi i poczta głosowa zostanie aktywowana.
Poczta Głosowa na e-mail – wyłączamy wpisując kod na klawiaturze numerycznej: *111*9*2# i potwierdzamy przyciskiem połączenia.
Poczta Głosowa PRO – wyłączamy wpisując kod na klawiaturze numerycznej: *111*5*2# i potwierdzamy przyciskiem połączenia.
Jak wyłączyć pocztę głosową w Play na kartę?
Najprostszym rozwiązaniem jest zmiana ustawień w usłudze Play24 wystarczy zalogować się na konto pod adresem https://logowanie.play.pl/p4-idp2/LoginForm.do;jsessionid=841E13D722CABF1A978C3D7208B2D607.sso21 i przejść do ustawień poczty głosowej.